Spännande Karriärmöjlighet som Ekonomiassistent hos Olov Lindgren

/figure>







Spännande Karriärmöjlighet som Ekonomiassistent hos Olov Lindgren

Spännande Karriärmöjlighet som Ekonomiassistent hos Olov Lindgren

Är du på jakt efter en ny och spännande karriärmöjlighet inom ekonomi och fastigheter? Då kan tjänsten som ekonomiassistent hos Olov Lindgren vara precis det du söker! Olov Lindgren är en välrenommerad fastighetsägare med en stark närvaro i Stockholmsområdet, och de söker nu en driven och engagerad ekonomiassistent för att stärka sitt team.

En unikt tillfälle att växa inom fastighetsbranschen

Att arbeta hos Olov Lindgren innebär att du blir en del av ett framåtsträvande och dynamiskt företag med lång erfarenhet inom fastighetsförvaltning. Som ekonomiassistent kommer du att få möjlighet att utvecklas i en stimulerande miljö där dina insatser verkligen gör skillnad. Företaget erbjuder:

  • En inspirerande arbetsplats med trevliga kollegor
  • Möjlighet till kompetensutveckling och interna utbildningar
  • En trygg och stabil arbetsgivare med långsiktiga mål

Arbetsuppgifter och ansvar

Som ekonomiassistent hos Olov Lindgren kommer du att ha en viktig roll i företagets ekonomiavdelning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera:

  • Hantering av leverantörsreskontra
  • Registrering och betalning av fakturor
  • Avstämning av konton och bokföring
  • Fakturering och uppföljning av kundreskontra
  • Assistera vid månads- och årsbokslut

Utöver dessa uppgifter kommer du även att få möjlighet att vara delaktig i olika projekt och förbättringsinitiativ inom ekonomiavdelningen. Detta innebär en fantastisk möjlighet att bredda dina kunskaper och erfarenheter inom området.

Vem söker vi?

För att lyckas i rollen som ekonomiassistent hos Olov Lindgren söker vi dig som är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team, och har en stark vilja att utvecklas inom ditt yrkesfält. Vi ser gärna att du har:

  • En eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller motsvarande
  • Erfarenhet av arbete med leverantörsreskontra och kundreskontra
  • God datorvana och erfarenhet av ekonomisystem
  • Kännedom om redovisning och bokföring

Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom fastighetsbranschen, men detta är inte ett krav. Det viktigaste är att du har rätt inställning och är villig att lära dig och växa inom rollen.

Förmåner och arbetsmiljö

Hos Olov Lindgren blir du en del av en arbetsplats som värdesätter sina medarbetare och satsar på långsiktighet. Företaget erbjuder:

  • Konkurrenskraftig lön och förmåner
  • Möjlighet till flexibel arbetstid
  • Friskvårdsbidrag och hälsoprogram
  • Regelbundna teamaktiviteter och sociala tillställningar

Dessutom värnar Olov Lindgren om en inkluderande och positiv företagskultur där alla medarbetare får möjlighet att trivas och utvecklas.

Hur ansöker du?

För att ansöka till tjänsten som ekonomiassistent hos Olov Lindgren, besök deras rekryteringssida och följ instruktionerna för att skicka in din ansökan. Rekryteringsprocessen pågår löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att välkomna en ny kollega till vårt team, och vi hoppas att du är den vi letar efter. Ta chansen att växa och utvecklas inom ett av Stockholms mest väletablerade fastighetsföretag. Ansök idag och påbörja din resa mot en spännande och framgångsrik karriär!


Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *